Компанія SOFTSWISS провела масштабне дослідження, яке було спрямоване на вивчення ставлення аудиторії до продуктів агрегатора, визначення рівня задоволеності рішеннями та сервісом бренду порівняно з конкурентами. Опитування проводилося серед клієнтів SOFTSWISS Game Aggregator.
Результати дослідження дали зрозуміти, що основними причинами припинення ділових відносин можуть бути «неякісний або тривалий дозвіл запитів, недостатня участь представника компанії у вирішенні проблем, а також відсутність додаткових технічних можливостей та функціональності».
У ході дослідження клієнтам було запропоновано оцінити різні аспекти їх відносин із SOFTSWISS за 10-бальною шкалою, де 1 є найменш важливим, а 10 – найважливішим. SOFTSWISS високо оцінив «відмінні результати»: середній бал за сукупністю параметрів становив 8,2.
Тетяна Камінська, керівник агрегатора SOFTSWISS, прокоментувала отримані дані: «Таке дослідження є дуже корисним для розуміння, в якому напрямку рухатися далі, щоб покращити нашу продуктивність. Нам приємно бачити, що наші партнери високо оцінюють виконану роботу».
Вона додала: «Це надихає нас на те, щоб зробити Game Aggregator ще кращим. Ми прагнемо бути надійним партнером для наших клієнтів та надавати їм якісний сервіс».
У відповідь на отримані результати SOFTSWISS повідомив, що 90% його клієнтів «задоволені продуктами, які вони використовують». Більше 55% партнерів інтегрували програмне забезпечення для відстеження партнерських відносин Affilka.
При підведенні підсумків дослідження «швидка база контенту, високий рівень клієнтської підтримки та оперативна комунікація» були названі основними причинами, з яких компанії співпрацюють з SOFTSWISS.