SOFTSWISS провів масштабне дослідження ставлення клієнтів до продуктів агрегатора

SoftSwiss Casino

Компанія SOFTSWISS провела масштабне дослідження, яке було спрямоване на вивчення ставлення аудиторії до продуктів агрегатора, визначення рівня задоволеності рішеннями та сервісом бренду порівняно з конкурентами. Опитування проводилося серед клієнтів SOFTSWISS Game Aggregator.

Результати дослідження дали зрозуміти, що основними причинами припинення ділових відносин можуть бути «неякісний або тривалий дозвіл запитів, недостатня участь представника компанії у вирішенні проблем, а також відсутність додаткових технічних можливостей та функціональності».

У ході дослідження клієнтам було запропоновано оцінити різні аспекти їх відносин із SOFTSWISS за 10-бальною шкалою, де 1 є найменш важливим, а 10 – найважливішим. SOFTSWISS високо оцінив «відмінні результати»: середній бал за сукупністю параметрів становив 8,2.

Тетяна Камінська, керівник агрегатора SOFTSWISS, прокоментувала отримані дані: «Таке дослідження є дуже корисним для розуміння, в якому напрямку рухатися далі, щоб покращити нашу продуктивність. Нам приємно бачити, що наші партнери високо оцінюють виконану роботу».

Вона додала: «Це надихає нас на те, щоб зробити Game Aggregator ще кращим. Ми прагнемо бути надійним партнером для наших клієнтів та надавати їм якісний сервіс».

У відповідь на отримані результати SOFTSWISS повідомив, що 90% його клієнтів «задоволені продуктами, які вони використовують». Більше 55% партнерів інтегрували програмне забезпечення для відстеження партнерських відносин Affilka.

При підведенні підсумків дослідження «швидка база контенту, високий рівень клієнтської підтримки та оперативна комунікація» були названі основними причинами, з яких компанії співпрацюють з SOFTSWISS.

Twinsspin Editor/ автор статті
Сподобалася стаття? Поділитися з друзями: